deserveit

Kvällens film

Kategori: Allmänt

När triologin Män som hatar kvinnor var super poppis så var jag emot att se dom under
en lång tid. För man vet ju hur det är när filmer blåser upp så rejält.. Alla säger att det
är årets film, så bra etc..
Och så blir det bara ett fiasko.. 
 
Men till slut så såg jag Män som hatar kvinnor lagom när 2:an hade premiär på
bio Flickan som lekte med elden.
Och när jag väl hade sett 1:an.. Oj så fel jag hade!
Toppen film! En film där det faktiskt är tjejen är den som spelar är badass karaktären.
Så det tog inte lång tid innan jag såg 2:an samt 3:an Luftslottet som sprängdes.
 
Så nu ikväll tänker jag ge en chans till Män som hatar kvinnor fast den amerikanska varianten 
The girl with the dragon tattoo
Jag är skeptisk.. men men, vi får väl se vad jag är sen efter filmen ;)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: