deserveit

Regn..

Kategori: Allmänt

God morgon på er :D
 
Igår var ju tanken att man skulle ta sig en promenad till Tuna Park och kika in på
Experts monster rea men gårdagen bjöd bara på regn, regn och mera regn så
hoppas på bättre väder idag då ;)
 
Har kollat runt lite på www.cdon.com nu på morgonen och 
har funderat ett tag på om man ska ta och införskaffa sig ett par nya böcker :)
Mitt natt schema sätter ju snart igång och det är väldigt rogivande att sitta och läsa en
bra bok då när man jobbar natt har jag kommit på ;)
 
Jag läste ju boken Angel med Katie Price för ett tag sen
och nu är jag sugen på att köpa dessa böcker ^^
 
 
 
För er som är Sex and the city fan se hit!
Böckerna handlar om när Carrie kommer till sin drömstad New York.
Böckerna handlar om allt som hände innan Sex and the city började.
Hur det gick till när hon träffade Samantha, Miranda och Charlotte.
 
Jag tycker det som perfekt natt läsning på arbetet ^^
Så det blir att kolla runt på stan efter dessa senare i veckan :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: