deserveit

TAAAACK!

Kategori: Allmänt

Nu börjar ögonen svida och gå i kors så börjar nog bli dags för att lägga sig..
 
Super Tack för en trevlig dag/kväll samt god mat på Ming <3
 
Super Tack för att jag har världens bästa Mamma som skruvat upp och ihop mer saker <3
 
Super Tack till världens bästa Syster som hjälpt mig under kvällen <3
 
Super Tack till världens bästa Sambo som fixade min dator efter många om och men.. och en del
svårdromar från mig till datan ^^, <3
Har tyvärr inget tålamod när det gäller datorer, mobiler.. saker med el helt enkelt typ xD
Måste träna på det där känner jag :)
 
Sitter just nu och försöker skriva en lista på saker som vi ska handla på Ikea
på söndag :D
 
Och vet ni vad?
Efter alla års längtan efter en helkropps spegel så har jag äntligen köpt en, LYCKA! :D
Bild får ni senare när jag fått internet på min stationära dator.
 

Kommentarer

  • Från din kära mor och lilla syster. säger:

    Det var bara kul att hjälpa till. Är nog lite konstig som tycker det är kul att skruva ihop och skruva upp saker. Det är kul att se resultatet helt enkelt. Sedan var det supergott på Ming tyckte jag och Matilda också. Superfiint blir det när ni sakta men säkert får iordning i lägenheten. Kram från oss.

    Svar: Haha vi sköldinare ska vara konstiga, thats it ;)De kommer bli super! Kramar <3
    deserveit.blogg.se

    2012-09-03 | 07:39:24

Kommentera inlägget här: