deserveit

Tiiid xD

Kategori: Allmänt

Ursäkta att det har tagit tid att lägga upp bilderna som jag lovade på vad jag handlade
på Kicks men har varit seg efter arbetet xD
 
Men snart ni! 
Ska gottgöra er med att ladda upp bilder från clubkvällen jag på var i onsdags :D
Make Up Store - Secrets
och vad jag handlade ;)
 
Ska bara gå förbi min kära Dompan som är expert på hårförlängningar och beställa
tid för att förlänga håret på riktigt igen, va så länge sen så kan knappt hålla mig ifrån det längre nu ju :D
Haha! ;)
 
Sen så ska jag stor handla med Sambon och mor min <3
Och efter det så ska vi hälsa på en liten sak eller inte en sak men jaa.. 
ni får se sen på bild om vi bestämmer oss för den :)
 
Så räkna med en massa bilder, massa smink, flera inlägg efter lunch :D
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: