deserveit

@ Work now..

Kategori: Allmänt

Intro dag 4, 2 kvar :)
Generöst med intro dagar gillas skarpt så man kommer in i alla
rutiner på nya arbetet :)
 
På onsdag är det planerat att man ska på club kväll på Make Up Store :D
"Proffsens hemligheter" är temat denna gång, spännande ;)
20% rabatt på ett helt köp + dom bjuder på drink och tilltugg.
Något litet kommer man nog köpa, har ett par saker som jag planerat att
köpa iaf ^^ Man börjar få ihop lite smink av att köpa lite då och då ;)
För ni som sett min sminklåda ler nog antagligen nu och säger LITE SMINK :O
Ni andra som inte har sett den ännu kan få en liten bild på min lilla samling ;)
 
Tidigare idag så höll jag på och lekte med en header men fattar inte mycket utav
vad jag gör.. HJÄLP någon? :D
 

Kommentarer

  • Celena "Tubbie" Eklund säger:

    Jag ser fram emot på onsdag!

    Svar: Hell Yeah me tooooo :D
    deserveit.blogg.se

    2012-09-24 | 19:50:27
    Bloggadress: http://celineangelic.blogspot.com

Kommentera inlägget här: