deserveit

Februari

Kategori: Handlat

Oj vad dagarna går fort men jobbar min långa vecka
på jobbet denna vecka så då råkar dagarna gå i varandra ^^,
 
I tisdags så var jag på Make Up Stores clubbkväll Red Passion
med Celena :D
Första clubbkvällen för i år och nog allt så var det en riktigt bra clubbkväll med
en massa snygga nyheter!
Dom visade bland annat hur man får dom perfekta röda läpparna.
Och hela Make Up Store var inrett med röda rosar, så jävla vackert!
Är det något man aldrig tröttnar på är det röda rosar, funkar alltid!
 
 
Och självklart så köpte jag lite nytt men det får ni se bild på en annan dag under helgen :)
Men de nya nagellacket Renèe fick jag med mig hem.
Så snyggt! Färgen är en blandning med röd, rosa och orange med underbart shimmer.
 
 
Fler bilder och bättre bilder får ni som sagt se senare under helgen :)
Nu tänkte jag laga iordning lite mat innan jag tänkte bege mig ner till stan innan
det är dags för att börja med min natt helg på jobbet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: