deserveit

Jobb helg..

Kategori: Allmänt

Denna helg är skapligt lugn faktiskt..
Eftersom jag jobbar helg så passar jag på att ha en träningshelg också :)
Dock lite tråkigt att Actic (gymmet jag tränar på) inte öppnar lika tidigt på helgerna
som på vardagarna.
Men som sagt man ska se möjligheterna ;)
Så det fick bli en snabb träning på fredag kvällen.
På lördag morgonen så fick jag fördriva tiden i stan som var stängd (självklart att den var stängd,
klockan var ju liksom bara vid 8 på morgonen xD )
Men till slut så blev klockan 9 och jag kunde gå och träna :)
Gick sen förbi bästaste Dompan och bokade till för hårförlängning!
Längtar otroligt mycket! Dels för att jag kommer ha långt hår igen samt att
jag ska testa på nytt sorts löshår denna gång.
Dompan kommer varva med typ vinrött och vinrött med svarta skiftningar/slingor.
De kommer bli så häftigt!!
 
Imorgon (söndag) så tänkte jag träna på kvällen bara istället innan jag går till
arbetet eftersom Actic inte öppnar fören 10 på söndagar och sen tiden har jag inte riktigt lust
att sitta och vänta på i stan när alla affärer är stängda ;)
 
Ja ni.. det är väl min helg detta ;)
Ha de fint nu mina läsare!
 
 
Förresten!
Har ni förslag på vad jag kan göra med min icke-lugg?!
Har klippt den själv i 10 år nu och börjar bli spaligt trött på den -_-
Ska jag låta den växa lång eller ska jag klippa en riktig lugg hos en frisör?
Hjälp, förslag uppskattas :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: