deserveit

Make Up Store

Kategori: Handlat

Så nu har jag äntligen lyckats ta lite bilder på vad jag köpte senast
Make Up Stores clubbkväll Red Passion :)
 
Köpte detta denna gång
 
Nagellacket Renèe, super snyggt!
 
Eyedusten Fame & Dream
 
 
Och köpte även lite hudvårds produkter, det var verkligen på tiden
för har tänkt länge att jag behöver börja ta hand om min hy bättre!
Alla behöver vi skämma bort våran hy så att den klarar av allt
man utsätter den för :)
 
Detta är ungefär som en peeling svamp.
Jag brukar blöta den sen så tar jag på lite sminkborttagningsmedel 
på den, lite granna bara.
Sen skrubbar jag ansiktet varje kväll.
Efter att jag hade gjort så 2-3 kvällar så började jag genast känna
att hela ansiktet blev så mycket mjukare och porerna syns
knappt inte längre på näsan, fantastiskt!
 
Jag köpte även Dag och Kvällskräm.
Jag fick förslag av Zabina på Make Up Store att jag skulle använda
"Day Time" på kvällen och "All Time" på mogonen innan jag sminkade mig
på grund utav att mitt ansikte blir väldigt fort flott på hakan och näsan.
Jag blir alltså fort röd flammig på hakan och näsan bara ett par timmar efter
jag har sminkat mig.
Så nu har jag kört med "Day Time" på kvällarna innan jag går och lägger mig.
Den salvan är lite fetare och luktar riktigt gott!
Sen när jag vaknat tvättar jag av ansiktet med lite vatten sen smörjer
jag in ansiktet med "All Time" den är väldigt lätt och känns upppiggande att
smörja in ansiktet med direkt när man vaknat.
Jag har nu kört med detta ca: 1 vecka och mitt ansikte känns mycket lenare
och piggare. Jag har dock inte tänkt så mycket på om det har blivit
mindre flammigt i ansiktet efter en hel dag med smink eftersom jag har jobbat mycket
nätter och har då inte gått med smink en hel dag ännu.
Men jag ska hålla koll nästa gång.
Men som sagt, som det är med alla hud produkter så kan det ta 
lite tid innan man ser de fulla resultatet.
Men för att bara ha gått ca 1 vecka så känns min hy mycket bättre :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: