deserveit

Men godmorgon!

Kategori: Allmänt

Kommer precis hem från jobb och träning!
Nu är jag minsann ledig i två dygn om det inte skulle bli något extra jobb men vad jag
vet nu så nää.. ^^ Men den som lever får se!
 
Dagens planer?
Hmm inte så mycket planerat än så länge förutom att
jag tänkte kolla på tv6play för att se Ink Masters repris från igår.
Sen ikväll kl: 21.00 ska jag självklart kolla på Top Model Sverige ;)
Allt drama, smink och fotografer, love it!
Men fan vad jag saknar amerikanska varianten med Tyra Banks!!
Svenska varianten kopierar så mycket från amerikanska varianten så
att det är sjukt åt det!
Ja, jag har sett alla 18 säsonger med Tyra ett X antal gånger så då börjar man se 
när det är en massa copycats ;)
Men va fan.. dramat, sminket och fotograferna är ju de mest intressant att se ;)
 
Jag har även ringt Dompan på Kristallgrottan för att checka så att
mitt hår bli beställt :D den 28 februari.. då är det dags för att sätta in hårförlängningen!
 
Måste även gå runt på stan och kolla efter någon bra frisör och höra
om en tid för att klippa den lugg som jag vill ha.
En hel grym tjej som bloggar på http://itsdare.blogg.se/
har världens snyggaste lugg, stil, ja allt! Riktigt grym tjej måste jag säga :D
 
Saknar min frisör som jobbade på gamla Salong Mona förut..
Hon var helt perfekt, hon kunde typ läsa ens tankar och veta exakt hur man ville allt <3
Kommer tyvärr bara ihåg att hon heter Annica men inget efternamn kommer jag ihåg :/
Hon flyttade från Eskilstuna för några år sen..
Så jag måste gå på jakt på stan och om man hittar någon
frisör som man klickar med.
 
Men nu tänkte jag äta lite frukost så bye!
 
Bild från i september när jag gjorde hårförlängning senast på Kristallgrottan.
Checka in hennes hemsida, hon är så jävla grym!
http://www.kristallgrottan.nu/Index.php

Kommentarer


Kommentera inlägget här: