deserveit

Träna, träna!

Kategori: Allmänt

Åh det är så skönt att ha kommit igång med träningen igen!
Tränade igår kväll sen gick jag och arbetade natt och sen tränade jag imorse också :)
 
Vaknade i natt ett par gånger på grund utav att jag hade träningsvärk i armarna xD
Så imorse kändes det riktigt mysigt i kroppen att träna igen och nu har jag
ingen träningsvärk alls!
Så tänk på det, om ni vill bli av med träningsvärken, TRÄNA, TRÄNA!
Då försvinnner värken ;)
 
Nu ska jag fixa iordning lite mat sen ska jag fara iväg till arbetet för
att jobba lite extra 16.30-20.30
 
 
Vet ni vad?
Jag och min underbara Mysan har en hemlighet!!
Men ni får inte veta vad, än på ett tag iaf ;)
Men en sak kan jag säga, lyckan kan inte beskrivas i ord!!!! :D
 
Bjuder på en gammal bild på Mysan i sin älskade Depeche mode t-shirt <3
 
FÖRRESTEN! Tycker faktiskt att värmen kan ta och komma nu, saknar ju den :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: