deserveit

Lite smått och gott

Kategori: Handlat

Idag så var jag en vända på stan ock köpte ett par saker :)
 
Var in på Make Up Store och köpte för första gången cake eyeliner + en tillhörande pensel till den.
Jag brukar vanligtvis alltid använda liqid eyeliner som ser ut som en penna.
Så det ska bli riktigt spännande att testa min nya cake eyeliner imorgon.
 
Till er som inte vet vad cake eyeliner är så är det som att måla eyeliner med vattenfärg.
Man doppar penseln i lite vatten sen duttar man penseln i den lilla bytten med 
svart färg (cake eyeliner) tills penseln blir lite kladdig sen är det bara måla på ögonlocket
som vanligt :)
Man kan på så vis bestämma om man vill ha ett tunt eller tjockare streck på ögonlocken.
 
Jag var även in på Bodyshop och fick lust att köpa något som luktade riktigt gott till när man duschar.
Det fick bli denna:
 
 
Mums säger jag bara, luktar ordentligt med jordgubb så man fick faktiskt lite sommar kanslor
när man duschade med denna ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: